ACTA 26/05/2011
S’organitza l’assemblea de demà. Es decideix l’ordre del dia següent:
- Introducció (breu explicació de com va començar tot i què hem fet) i lectura del
manifest.
Lectura de l’acta de l’última assemblea (diumenge 22 de maig)
Informe de cada comissió
Resum dels debats que s’han dut a terme durant aquesta setmana.
Presa de decisions:
o Creació d’una comissió de coordinació
o Creació d’una figura de cap visible de cada comissió
o Decisió d’admissions al facebook
o Escollir un o dos representants per a Ràdio Sant Quirze
o Firmes
o Què fem amb els mínims que arriben des de Sol i Pl. Catalunya?
Valoració de la setmana que portem d’acampada i plantejaments de futur.
Es debat sobre com hauria de ser el desenvolupament de l’assemblea: es contempla
l’opció que s’estableixi temps per torn de paraula i intervenció, però es desestima.
També es discuteix sobre la millor opció a l’hora de prendre decisions, i acordem que una
assemblea hauria de funcionar per consens.
Comunicació: un responsable de la comissió de comunicació expressa la dificultat de
gestionar tantes fotografies. Per aquest motiu s’ha creat un àlbum obert a la pàgina de
Facebook.
Es debat l’admissió de persones amb participació activa a la política municipal així
com de partits polítics al Facebook. No acaba d’haver-hi acord i es decideix postergar
aquest debat per a l’assemblea de demà.
Infraestructura:
o seria convenient respectar la recollida selectiva i el reciclatge dins l’acampada.
o Importància de la connexió a internet
o Proposta de racó infantil
o Es portarà una caravana
Organització de la tarda de demà:
- Infraestructura: es necessita equip de so; el tema ja està lligat.
- El sopar va a càrrec de cadascú, i millor una mica més. S’ha habilitat un plafó amb una
llista on es pot apuntar la gent que ve al sopar. També poden escriure què portarà
cadascú.
Decidint els punts a tractar en l’assemblea de demà sorgeix el debat sobre què farem:
a partir de la possible dissolució en cas de desallotjament de Barcelona i Madrid què
farem? Busquem locals? Seguim? Activitats?
Sorgeix també un debat al voltant de les Fonts: hem d’anar a fer alguna cosa allà? Hem
d’establir algun contacte? Sorgeix el tema de l’autodeterminació, a nivell local (de les
Fonts) però també com a possible tema de debat a nivell més global.
Es planteja si cal continuar fent activitats només destinades a infants, i també es
comenta que per a adults l’horari no és el més adequat.
Surten voluntaris per imprimir els fulletons d’informació i anar a repartir-los. Surt
l’opinió que també estaria bé parlant directament amb la gent. També tornarem a
enviar la informació a les entitats. A més, surt una proposta pràctica: que cadascú posi
al seu mur “Avui vaig a l’assemblea; vens?”.
El grup que havia anat a posar-se en contacte amb Terrassa explica com ha anat:
- Hi ha molta gent, fet que s’explica per l’àmplia tradició associativa de la ciutat
- Sobretot, però, destaquen que hi ha una gran organització i una molt bona
infraestructura.
Hem demanat suport logístic. S’han mostrat col·laboratius; els Canals de contacte
estan oberts.
Sabadell i Terrassa han parlat sobre la possibilitat de crear un teixit a nivell comarcal. A
Terrassa li sembla bé la idea, però primer volen assentar el moviment local.
Estem tots bastant d’acord que ens falta organització. Sembla que el problema és el
funcionament de les comissions. Caldrà comentar-ho demà.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada